Op de productpagina's vindt u heel wat informatie.
Wij helpen u graag bij het zoeken naar het perfecte product voor u. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de live chat onderaan deze pagina (Stel uw vraag). Bellen of mailen kan ook.
Wij helpen u graag bij het zoeken naar het perfecte product voor u. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de live chat onderaan deze pagina (Stel uw vraag). Bellen of mailen kan ook.
Bij elk product in een productoverzicht of op een productpagina staat een knop om het toe te voegen aan uw winkelmandje. Als een product niet leverbaar is, dan zal u het niet kunnen toevoegen aan uw winkelmandje.
Bovenaan elke pagina ziet u uw winkelmandje met het aantal producten erin. Klik erop om de inhoud te zien. Zo kan u uw bestelling altijd nakijken en indien nodig aanpassen.
Beschikt u over een promocode? Vergeet die dan zeker niet in te geven in uw winkelmandje.
Voor een samenvatting van uw bestelling en de totaalprijs, drukt u op 'Ga naar winkelmandje'. Kijk alles goed na voor u naar de kassa gaat. Op de pagina 'Bestelling afronden’ (nadat u op de knop 'Naar de kassa gaan' klikte) kiest u de gewenste verzendingswijze en de betaalwijze.
Medibib is bezorgd om uw welzijn en dat wordt weerspiegeld in onze service. We bieden dezelfde service als in de apotheek, aangevuld met het gemak van thuislevering en 24/7 bereikbaarheid.
Medibib is een Belgische online apotheek met gecentraliseerde en betrouwbare productinformatie, gemakkelijk toegankelijk voor alle patiënten. Medibib maakt deel uit van Apotheek Hildegard (BE-1140 Evere) die ook een eigen productielabo heeft voor homeopathische producten en een eigen gamma aminozuren en liposomale producten.
Bij Medibib kan u 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 terecht voor het online bestellen van uw favoriete farma- en gezondheidsproducten. Dankzij het deskundig advies van onze professionele apothekers en apotheekassistenten kan u met de juiste informatie in alle vertrouwen uw bestelling plaatsen.
Zoek het gewenste product
Wij helpen u graag bij het zoeken naar het perfecte product voor u. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de live chat onderaan deze pagina (Stel uw vraag). Bellen of mailen kan ook.
Leg een product in uw winkelmandje
Bij elk product in een productoverzicht of op een productpagina staat een knop om het toe te voegen aan uw winkelmandje. Als een product niet leverbaar is, dan zal u het niet kunnen toevoegen aan uw winkelmandje.
Bovenaan elke pagina ziet u uw winkelmandje met het aantal producten erin. Klik erop om de inhoud te zien. Zo kan u uw bestelling altijd nakijken en indien nodig aanpassen.
Winkelmandje wijzigen
Wilt u de inhoud van uw winkelmandje graag wijzigen? Een gekozen product verwijderen of het aantal stuks van een product verhogen of verlagen? Dat kan eenvoudig door resp. op het kruisje of de pijltjes naast het product in uw winkelmandje te klikken.
Promocode toevoegen?
Beschikt u over een promocode? Vergeet die dan zeker niet in te geven in uw winkelmandje. Er is daarvoor een veld voorzien. Als u het correct doet, verschijnt er een bevestiging en wordt de korting onmiddellijk verrekend.
Promocodes gelden niet op geneesmiddelen.
Er is slecht één promocode per bestelling toegestaan.
Overzicht & betalen
Voor een samenvatting van uw bestelling en de totaalprijs, drukt u op 'Ga naar winkelmandje'. Kijk alles goed na voor u naar de kassa gaat. Op de pagina 'Bestelling afronden’ (nadat u op de knop 'Naar de kassa gaan' klikte) kiest u de gewenste verzendingswijze en de betaalwijze. Lees meer.
Zodra wij uw betaling of een bevestiging van betaling ontvangen, beginnen wij met uiterste zorg uw bestelling te verwerken.
Om u te beschermen, controleren onze apothekers uw bestelling op een aantal punten: Mogen de bestelde producten geleverd worden? Kan een combinatie van de bestelde producten ongewenste effecten of interacties opwekken? Enz...
Uw producten worden in een ondoorzichtige, verzegelde verpakking verzonden. Zodra de koerierdienst uw pakketje komt ophalen, krijgt u daarvan een melding via e-mail. Met behulp van Track & Trace kan u uw bestelling volgen.
Ding dong! Er wordt gebeld. Uw pakje is aangekomen.
Koos u voor levering in een afhaalpunt, dan ontvangt u een bericht via e-mail of sms met de melding dat uw pakketje klaarligt.
U kan tijdens het volledige bestelproces bij ons terecht met uw al vragen. Neem gerust contact op. Meer informatie over de levering vindt u alvast hier.
DPD informeert u op voorhand per sms of e-mail over de dag van levering van uw pakket. Komt die dag niet goed uit voor u? Geen probleem. U kan uw levering tot 6 werkdagen uitstellen.
Op de dag zelf wordt u per sms of e-mail geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin uw pakket zal aankomen.
Geen probleem. Uw pakket wordt naar een DPD Pickup parcelshop in uw buurt gebracht. U bepaalt dan zelf wanneer u het gaat ophalen (binnen de 7 dagen).
De DPD chauffeur laat een bericht achter in uw brievenbus met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer u het pakket kan ophalen. U krijgt van DPD ook een e-mailbericht zodra het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.
Neem uw identiteitsbewijs mee wanneer u het pakket gaat afhalen. U krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.
Pickup is dé oplossing om gemakkelijk pakketten te ontvangen. Met een levering in een Pickup parcelshop kiest u voor de zekerheid om uw pakket te kunnen ophalen wanneer het u uitkomt, dankzij de flexibele openingstijden. Alle DPD Pickup parcelshops zijn minstens van dinsdag tot zaterdag geopend. Met 2.500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een in uw buurt.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, op https://www.dpdgroup.com/be/mydpd/my-parcels/search kan u de status van uw pakket nagaan. Het enige wat u nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer.
Voor het verzenden van een pakketje naar een adres in Frankrijk worden volgende verzendingskosten aangerekend:
Voor het verzenden van een pakketje naar een adres in Luxemburg worden volgende verzendingskosten aangerekend:
Heeft u uw bestelling ontvangen? Dan verbreken wij niet alle contact, integendeel. Wij horen namelijk graag van u of alles goed verlopen is. Wat doen we goed? Waar moeten we extra aandacht aan besteden? Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Om de reviews op een eerlijke en betrouwbare manier te verzamelen, werken we samen met KiyOh. Deze onafhankelijke specialist in klantenbeoordelingen zal u uit onze naam contacteren. Ze gaan op een professionele manier te werk zodat valse beoordelingen zoveel mogelijk vermeden worden, en zodat alle beoordelingen getoond worden.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Soms kan u een bestelling nog annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Bel +32 2 240 73 23 of mail naar klantenservice@medibib.be.
Vóór 15u30 op de dag van uw bestelling kunnen we ze meestal nog tegenhouden. U ontvangt dan een creditnota.
Wacht u langer om te annuleren, dan kunnen we uw bestelling niet meer tegenhouden. U zal ze dan zoals gepland ontvangen. Is dat een probleem? Neem dan zeker contact met ons op.
Het is niet leuk om uw pakketje te openen en te ontdekken dat u een beschadigd of verkeerd product ontving. Als u niet tevreden bent, willen wij dat graag zo snel mogelijk rechtzetten. U heeft recht op een bedenktermijn van 14 dagen.
Ook als u simpelweg niet tevreden bent met het geleverde product mag u het terugzenden. U bent niet verplicht om ons de reden op te geven.
Uitzonderingen: - Geneesmiddelen voor menselijk gebruik kunnen niet teruggenomen worden, behalve als ze beschadigd en onbruikbaar zijn. - Artikelen die omwille van de hygiëne niet geruild kunnen worden en waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden teruggenomen. Zoals tandenborstels, scheer- , of epileerapparaten. - Verbruiksartikelen zoals voeding en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend, kunnen niet worden teruggenomen. - Ook ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen kunnen niet worden teruggenomen.
Met vragen of twijfels over het terugzenden van producten neemt u best contact met ons op. Meer details over uw herroepingsrecht vindt u in de Algemene voorwaarden. . Als u goederen terugstuurt, moet dit samen met alle geleverde toebehoren en in de originele verpakking gebeuren. De kosten voor het terugzenden zijn normaal gezien voor uw rekening.
Medibib is bezorgd om uw welzijn. Daarom streven we ernaar u altijd de beste service te bieden. Toch kan het gebeuren dat we u teleurstellen. Dan bieden we u in de eerste plaats onze oprechte excuses aan en zetten we de gemaakte fout graag zo snel mogelijk recht.
We hopen natuurlijk dat al onze klanten steeds 100% tevreden zijn. Hebt u toch een klacht over een van onze diensten, laat het ons dan zeker weten door een mailtje te sturen naar klantenservice@medibib.be. We doen er alles aan om uw vraag binnen de zeven dagen te onderzoeken en te beantwoorden.
Moesten we er samen niet uitkomen, dan kan u ook terecht bij SafeShops.be. Als zij uw klacht ontvankelijk verklaren, zullen ze optreden als bemiddelaar tussen u, de consument, en ons, Medibib. Enkel klachten die formeel worden ingediend via https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ , worden mogelijk behandeld.
Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van onze huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.
Bij buitengerechtelijke regeling van een consumentengeschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd. Deze zal een aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van een consumentengeschil ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://www.consumentenombudsdienst.be/nl.
De Consumentenombudsdienst zal een eventuele klacht pas ontvankelijk verklaren als u eerst geprobeerd hebt rechtstreeks met ons een oplossing voor het probleem te vinden.
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien een beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie (de Europese Geschillencommissie) via deze link: http://ec.europa.eu/odr.
Vergunningsnummer (APB-nummer): 211406
Secure Sockets Layer (SSL) is een protocol dat communicatie op het internet beveiligt. Het protocol zorgt er enerzijds voor dat de gebruiker de server kan controleren. Anderzijds wordt de communicatie tussen de gebruiker en de server versleuteld zodat niemand kan meelezen.
Medibib maakt gebruik van SSL, herkenbaar aan het groene slotje: SSL Medibib